Teleplatforma pierwszego kontaktu


Teleplatforma Pierwszego Kontaktu

800 137 200

Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski.

 

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, tj.:

- od poniedziałku do piątku w godz. od 18:00 do 8:00 następnego dnia

- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy w godz. od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

 

Z TPK można skorzystać w sytuacji:

- nagłego zachorowania, poza godz. pracy POZ

- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan  bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy

- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie Przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na stan zdrowia

 

Kontaktując się z TPK otrzymamy poradę:

-pielęgniarki/położnej,

- lekarza

w formie telekonsultacji.

 

W ramach TPK można uzyskać:

- poradę medyczną,

- e-receptę,

- e-skierowanie,

- e-zwolnienie.

 

Porady są udzielane w czterech językach:

- polskim,

- angielskim,

- rosyjskim,

- ukraińskim.

 

Informacja wytworzona przez:
Kamila Oruba-Kozieł , w dniu:  24‑04‑2025 18:41:51
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Kamila Oruba-Kozieł
email: administracja@spzoz-slawkow.pl
, w dniu:  24‑04‑2025 18:41:51
Data ostatniej aktualizacji:
28‑04‑2025 11:47:21
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie