Teleplatforma pierwszego kontaktu
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu
800 137 200
Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski.
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, tj.:
- od poniedziałku do piątku w godz. od 18:00 do 8:00 następnego dnia
- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy w godz. od 8:00 do 8:00 następnego dnia.
Z TPK można skorzystać w sytuacji:
- nagłego zachorowania, poza godz. pracy POZ
- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy
- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie Przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na stan zdrowia
Kontaktując się z TPK otrzymamy poradę:
-pielęgniarki/położnej,
- lekarza
w formie telekonsultacji.
W ramach TPK można uzyskać:
- poradę medyczną,
- e-receptę,
- e-skierowanie,
- e-zwolnienie.
Porady są udzielane w czterech językach:
- polskim,
- angielskim,
- rosyjskim,
- ukraińskim.
email: administracja@spzoz-slawkow.pl , w dniu: 24‑04‑2025 18:41:51
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|