Deklaracja zgodnosci



<h1>Deklaracja dostępności</h1>

<section id="a11y-wstep">
<p><span id="a11y-podmiot">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sławkowie</span> zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej <span id="a11y-zakres">strony internetowej</span> zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.</p>
<p>Deklaracja dostępności dotyczy strony <a href="https://bip.spzoz.slawkow.pl" id="a11y-url"> https://bip.spzoz.slawkow.pl</a>.</p>
</section>


<p>Data publikacji strony internetowej: <time id="a11y-data-publikacja" datetime="2007-01-22">22 stycznia 2007 r. </time> <br>
Data ostatniej istotnej aktualizacji: <time id="a11y-data-aktualizacja" datetime="2020-02-03">3 lutego 2020 r.</time></p>


<h2> Stan dostępności cyfrowej</h2>
<p id="a11y-status">Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.</p>


<h2>Niedostępne treści</h2>
<h3>Niezgodność z załącznikiem </h3>
<ul>
<li>Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. Odrębną kwestią jest poprawne formatowanie plików tak, by były one dostępne (np. powinny posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie)</li>
<li>Część pól formularza kontaktowego ma etykiety niepowiązane z polami. <br></li>
<li>Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR</li>
</ul>
W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.
<h3>Treści nieobjęte przepisami</h3>
<ul>
<li>Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.</li>

</ul>


<h3>Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja</h3>
<ul>
<li>Data sporządzenia deklaracji: <time id="a11y-data-sporzadzenie" datetime="2021-02-20">20 lutego 2021 roku</time></li>
<li>Data ostatniego przeglądu deklaracji: <time id="a11y-data-przeglad" datetime="2023-03-21">21 marca 2023 r oku.</time></li>
</ul>
Gdy podstawą oceny była samoocena
<p>Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o <a href="https://www.gov.pl/attachment/1a3e2bb5-6d60-4897-ac2f-07a8e91e70ed">Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB)</a>.</p>

<h2> Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje </h2>
<h3>Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego poziom dostępności cyfrowej</h3>
<p>Wszystkie materiały wideo zawierające treści mówione są tłumaczone na język migowy.</p>
<h3>Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej</h3>
<p>Planujemy przed końcem 2025 przebudować stronę. Podczas przebudowy zamierzamy zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej o których mowa powyżej.</p>


<h2> Skróty klawiszowe </h2>
<p>Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejście do wyszukiwarki za pomocą skrótu &#8222;Alt+W&#8221;.</p>


<h2> Informacje zwrotne i dane kontaktowe </h2>
<p>Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do <span id="a11y-kontakt">Kamila Oruba-Kozieł</span> &#8212; mejlowo <a id="a11y-email" href="mailto:administracja@spzoz-slawkow.pl">administracja@spzoz-slawkow.pl</a> lub telefonicznie <a href="tel:+48 32 293 10 03" id="a11y-telefon">32 293 10 03</a>.</p>

<p>Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.</p>
<p>Zgłaszając takie żądanie podaj:</p>
<ul>
<li>swoje imię i nazwisko,</li>
<li>swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),</li>
<li>dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,</li>
<li>opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.</li>
</ul>
<p>Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.</p>
<p>Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.</p>
<p>Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.</p>

<section id="a11y-procedura">
<h3> Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością </h3>
<p>Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.</p>
<p>Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.</p>
<p>Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa SPZOZ:
<ul>
<li>Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sławkowie</li>
<li>Adres: ul. PCK 3, 41-260 Sławków,</li>
<li>mejl: <a href="mailto:biuro@spzoz-slawkow.pl"> biuro@spzoz-slawkow.pl</a>.</li>
</ul>
<a href="https://www.gov.pl/web/gov/zloz-wniosek-o-zapewnienie-dostepnosci-cyfrowej-strony-internetowej-lub-aplikacji-mobilnej">Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl</a>.</p>
<p>Możesz także poinformować o tej sytuacji <a href="https://bip.brpo.gov.pl/"> Rzecznika Praw Obywatelskich</a> i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.</p>
</section>

<h2>Pozostałe informacje</h2>

<section id="a11y-architektura">
<h3>Dostępność architektoniczna</h3>
<h4>&#8226;Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sławkowie &#8212; ul. PCK 3, 41-260 Sławków</h4>
<p>Budynek SPZOZ jest budynkiem parterowym. Do budynku prowadzą trzy wejścia, wszystkie od ulicy PCK </p>
<p>Wejście od  strony budynku Policji jest najwygodniejsze, aby dotrzeć do poradni ginekologicznej, rehabilitacji, okulistyki, punktu pobrań a także poradni stomatologicznej, chirurgicznej i laryngologicznej  oraz 2 gabinetów Lekarzy POZ</p>
<p>Wejście główne prowadzi do  rejestracji i gabinetu Pielęgniarki POZ. W tym rejonie znajdują się również kolejne gabinety Lekarzy POZ i gabinet zabiegowy. Wejście od strony osiedla prowadzi do Punktu szczepień dla Dzieci</p>
<p>Jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami w okolicy rejestracji</p>
<p>Pacjenci  zgłaszający się po odbiór dokumentów korzystają z wejścia głównego</p>
<p>osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku</p>
<p>Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem, po okazaniu certyfikatu stwierdzającego, iż zwierzę jest przeszkolone jako pies asystujący i posiada wszystkie aktualne badania weterynaryjne. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż.</p>
<p>Nie ma oznaczeń kontrastowych dla osób słabowidzących.</p>
<p>Brak w budynku dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych, brak tyflomap oraz brak oznaczeń pomieszczeń tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla </p>
<p>Na parkingu wyznaczono miejsce parkingowe z oznaczeniem dla osób z niepełnosprawnościami.</p>
<p>Na terenie SP ZOZ w Sławkowie istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego (w terminie powyżej 3 dni roboczych (z wyłączeniem sytuacji nagłych), po uprzednim złożeniu odpowiedniego wniosku.&#8221;</p>


</section>


<section id="a11y-komunikacja">
<h3>Dostępność komunikacyjno-informacyjna</h3>
<p>W recepcji i w każdym innym miejscu można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i Głuchych.</p>
<p>W budynku nie ma pętli indukcyjnych.</p>
<p>W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a. </p>
</section>

 

 

 

 

Plik doc Formularz zgłoszeniowy
12‑04‑2021 09:09:50
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
30KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

31‑03‑2021 15:01:03
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r.

31‑03‑2025 11:05:40
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Administrator , w dniu:  23‑05‑2019 07:00:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Administrator , w dniu:  23‑05‑2019 07:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
27‑05‑2025 14:31:17
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie