◦Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP
Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 poz. 902 t.j.)
Udostępnienie informacji publicznej nieudostępnionej w BIP następuje na wniosek Pacjenta który może być złożony ustnie lub pisemnie, z tym że wniosek złożony ustnie dotyczy tylko takiej informacji, która może być udostępniona niezwłocznie.
Wniosek o udostępnienie informacji winien zawierać:
- imię i nazwisko wnioskodawcy, podpis oraz adres
- przedmiot żądanej informacji
- wskazanie sposobu udostępnienia - ustnie bądź pisemnie
Informację udostępnia się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub nie później niż dwa miesiące licząc od dnia złożenia wniosku w przypadku, gdy informacja nie może być udostępniona w ciągu 14 dni.
Klauzula informacyjna w związku z udostępnianiem informacji publicznej.
Administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sławkowie z siedzibą: ul. PCK 3, 41-260 Sławków.
Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane i prawo ich uzupełniania.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sławkowie z siedzibą: ul. PCK 3, 41-260 Sławków tel. 32 260 99 30 e-mail: biuro@spzoz-slawkow.pl
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej jest możliwy pod adresem e-mail: iod@spzoz-slawkow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o dostęp do informacji publicznej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2022 poz. 902 t.j.), a ich przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust 1 lit. c, e RODO).
4. Dane przez Panią/Pana udostępnione mogą być przekazane wyłącznie podmiotom
upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
5. Dane przez Panią/Pana udostępnione nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji wniosku oraz przechowywane przez okres wskazany w przepisach Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 poz. 164 ze zm.)
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych, prawo ich sprostowania. Korzystanie z uprawnień przysługujących Osobie, której dane dotyczą, realizowane jest w oparciu o zasady i przepisy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie obowiązujących regulacji prawnych.
10. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.
email: slawkzoz@konto.pl tel.:32 2609930 , w dniu: 24‑01‑2013 14:09:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|